Dětská čtyřkolka Blade Python Deluxe 49 cc červená E-start DO

Dětská čtyřkolka Blade Python Deluxe 49 cc červená E-start DO

Kód produktu: ATV-601R

Záruka: 24 měsíců
Dostupnost: NENÍ SKLADEM
Cena dopravy: 199CURRENCY2

Barva:
Dětská čtyřkolka Blade Python Deluxe 49 cc červená E-start DO Červená

NENÍ SKLADEM

Dětská čtyřkolka Blade Python Deluxe 49 cc zelená E-start DO Zelená

NENÍ SKLADEM


Cena: 12 290CURRENCY2

Ks:   

Výrobce: BLADE motors
Brzdy přední: 2x kotoučová - lanková Brzdy zadní: 1x kotoučová - lanková Dálkové ovládání start/stop: Ne Doporučené zatížení (dlouhodobé): 60 kg Hmotnost: 36 kg Karburátor: Dell Orto Max. rychlost: Až 60 km/h Max. zatížení (krátkodobé): 80 kg Motor: Jednoválec, 2-takt Možnost omezení rychlosti: Ano (doraz na plynu) Nabíječka: Ne Objem nádrže: 1,3 l (dojezd 20 - 30 km) Palivo: Mix. 1 Pneu přední: 4,10-6 Pneu zadní: 13x5,00-6 Ráfky: 6 palců Rozměry balení D x Š x V: 102 x 63 x 44 cm Řazení: Automat (odstředivá tuningová spojka) Startování: Manuální + elektrické + dálkové ovládání Výkon-: 2,5 kw Zapalování: Elektrické C.D.I.




Popis produktu
Dětská čtyřkolka 49 cc Blade Phyton Deluxe E-start červená je nový vylepšený model, vyznačuje se nejen moderním velmi atraktivním designem, ale také celou řadou vylepšení, například - Elektrické startování, dálkové ovládání start/stop, poloautomatické ruční startování, možnost omezení plynu na rukojeti, výborné zakrytí řetězu, zesílený rám s nosností až 80 kg, přední a zadní kotoučové brzdy, přední čepy v silonových pouzdrech, sportovní vzduchový filtr, sportovní výfuk, kola 6 palců, stavitelná tuhost odpružení, převodovka s tuningovou spojkou pro větší výkonost v terénu, výtrhová pojistka Čtyřkolka je vybavena dynamem, které během jízdy dobíjí baterii. Jestliže je baterie nedopatřením prázdná, nechá se Repti nastartovat ručně pomocí lanového startéru. Baterie se zase nabije během jízdy. Zvláštní nabíjení přes zástrčku není tedy nutné. Často jsou nabízeny čtyřkolky s elektrickým startérem které nemají žádné dynamo. U těchto strojů se musí baterie většinou po 1 až 2 jízdách vyndat a ručně zase dobít přes zásuvku. U naší čtyřkolky odpadá kompletně tato náročná práce !