| 
        
 
 
 
 
 
                
                    Vážený zákazníku, 
   
než nám zavoláte nebo napíšete e-mail, podívejte se, zda nemůžete ušetřit čas. 
  
  
Přečetl jste si uživatelský manuál? 
   
Pokud  ne, určitě tak učiňte a řiďte se pokyny v něm! Je zde spousta  užitečných rad, možná že právě tady naleznete odpověď na Váši otázku. 
Pokud nemáte český návod k dispozici, můžete si jej stáhnout na webových stránkách www.ultimateracing.cz, nebo www.esellgroup.cz. Odkaz pro stažení manuálu také naleznete v emailu o expedici zboží a v záručním listu. Pro stažení návodu, budete potřebovat heslo, které je uvedeno v záručním listu, který Vám byl dodán společně se zbožím. 
  
  
Rozbalili jste nové zboží a zjistili, že je poškozené? 
   
O poškození nás co nejdříve písemě informujte emailem na reklamace@ultimateracing.cz. 
Měli by jste to stihnout do 2 dnů, na pozdější reklamace nemůžeme brát zřetel. 
   
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl  obal neporušený i to se může stát, když řidič přepravní společnosti se  zásilkou nezachází jak má. Poškození zdokumentujte nejlépe již při  vybalování. Poškozené zboží nafoťte třeba ještě v krabici, dřív než jej  kompletně sestavíte, aby nebylo pochyb, že Vám zboží poškozené již  přišlo. 
 
   
 
Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu  při doručování je třeba ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti  do přepravního listu. Kupující není povinen takovéto zboží od dopravce  převzít a o zjišťěném stavu by měl bez zbytečného odkladu informovat  prodávajícího. Kupující by měl v den převzetí řádně zkontrolovat  neporušenost zboží a kompletnost jeho příslušenství. 
  
Při osobním odběru kupujícím, je  okamžik převzetí zboží okamžikem přechodu nebezpečí škody na zboží z  prodávajícího na kupujícího. Jestliže kupující zboží neprohlédne při  převzetí, může uplatnit nároky z vad zjistitelných při této prohlídce,  pouze pokud prokáže, že tyto vady (např. chybějící příslušenství) mělo  zboží již v době přechodu nebezpečí škody na zboží. Pozdější reklamace  neúplnosti, nebo vnějšího poškození zboží nezbavuje kupujícího práva věc  reklamovat. Prodávající má však možnost prokázat, že se nejedná o  rospor s kupní smlouvou. 
 
  
Pokud kupující nesplní  své povinnosti a poškození zásilky nenahlásí v uvedeném termínu, je  zasílalel / prodávající oprávněn reklamaci zamítnout z důvodu  neprokázání škody. 
  
Při přebírání zboží od přepravce  si pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky  poškození, nebo neoprávněného vniknutí nepřebírejte a sepište s řidičem  reklamační protokol, je to řidičova povinnost. Zásilku můžete také  odmítnout a jako důvod uvést "Poškození zásilky". 
   
  
Zboží přestalo fungovat, nebo má nějakou vadu 
 
Jak postupovat při reklamaci vady...  
Kontaktujte  náš zákaznický servis (Reklamační oddělení) a popište problém.  Poskytneme Vám odborné informace, sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o  vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí, nebo je nutné zahájit  reklamační řízení. 
   
V případě, že kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad opravou a v seznamu servisů  je pro účely záručních oprav zboží určený podnikatel odlišný od  prodávajícího, jehož sídlo, či místo podnikání je v místě pro kupujícího  bližším, měl by kupující po dohodě s prodávajícím uplatnit právo na  záruční opravu u podnikatele uvedeného v servisním seznamu v místě  bližším a urychlit tak vyřízení reklamace. 
  
V případě, že bude kupující zasílat  zboží prodávajícímu nebo partnerskému servisu přepravní službou, měl by  ve vlastním zájmu reklamované zboží zabalit do vhodného a dostatečně  chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy tak, aby  nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. U křehkého zboží by měl  zásilku označit vhodnými symboly. Zásilka by měla obsahovat reklamované  zboží (včetně kompletního příslušenství), doporučujeme přiložit kopii  prodejního dokladu, záruční list, detailní popis reklamované závady a  správné kontaktní údaje kupujícího. 
  
Kupující je povinen, dostatečným  způsobem prokázat, že zboží bylo zakoupeno v internetovém obchodě www.ultimateracing.cz, nebo  prodejně společnosti Esell s.r.o.. Ideální je originál dokladu o  zakoupení, či řádně vyplněný záruční list. 
  
  
Reklamační oddělení 
  
Telefon: +420 317 705 539 | Po - Pá: 10:00 - 14:00 
E-mail: reklamace@ultimateracing.cz 
  
  
Reklamaci je možné uplatnit jedním z následujících způsobů. 
 
    - Přineste výrobek na naší prodejnu ve Voticích osobně.
 
    Reklamaci můžete uplatnit kdykoli: pondělí - pátek: 10:00 - 14:00 hodin 
    Společně se zbožím s sebou vezměte záruční list, či jiný doklad prokazující koupi zboží. 
     
     
    - Výrobek můžete poslat poštou, či přepravní společností přímo na naše reklamační oddělení.
 
    Zboží pojistěte na příslušnou hodnotu a bez dobírky zašlete na adresu: ESELL s.r.o., Husova 1024, 259 01 Votice - Beztahov, Česko 
    Aby jste na něco nezapomněli, můžete využít formulář "reklamační list", kde detailně popište závadu. 
    Nezapomeňte přibalit záruční list, či jiný doklad prokazující koupi zboží. 
    POZOR: Neposílejte Zásilkovnou!!!  Zásilkovna není z technických důvodů schopna na naši adresu balík doručit. 
     
     
    - Pokud to máte daleko, můžete využít některý z partnerských servisů v Česku, Slovensku, či v Německu.
 
    Z důvodu rozdílného zaměření partnerských servisů není možné uplatnit konkrétní vadu všude. ...více 
 
V případě, že chcete reklamovat zboží,  které se obtížně přepravuje, např. ATV, dirtbike, a pod., pošlete nám  nejdříve specifikaci reklamace emailem,  navrhneme postup vyřízení, který pro Vás bude nejlepší. Po dohodě lze  reklamovat pouze poškozený díl. Není nutné, například kvůli vadné  baterii posílat celou čtyřkolku. 
  
Na dárky, které jsou  poskytovány zdarma nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové  zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platné  legislativy ČR.  
   
  
Odmítnutí reklamace 
  
Prodávající  je oprávněn odmítnout přijetí zboží do reklamace, pokud je zboží silně  znečištěno, nebo jsou znečištěny jeho součásti. 
  
  
Vyřízení reklamace 
  
V  případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, (nákup  na IČO) neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se  snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době. 
  
V případě, že jste spotřebitel,  reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě, pokud se prodávající a  kupující nedohodnou na delší lhůtě. Lhůta pro vyřízení reklamace začíná v  souladu s ust. § 605 OZ běžet následující den po uplatnění reklamace.  Kupující spotřebitel se může o výsledek reklamace sám zajímat na adrese  provozovny, či na zákaznické telefonní lince. 
   
Kupující  je povinen poskytnout prodávajícímu, případně autorizovanému servisu  veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu  odstranění (včetně vyzkoušení, nebo demontáže výrobku). 
   
Kupující  je při uplatnění reklamace povinen předat zboží v souladu s  hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami čisté a to včetně  všech součástí a příslušenství. V opačném případě si prodávající  vyhrazuje právo zboží před posouzením reklamace umýt a náklady v souladu  s  
platným ceníkem naúčtovat kupujícímu. 
  
Pokud  není dohodnuto jinak, kupující je povinen předat zboží do reklamačního  řízení kompletní. Dále doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu,  či záruční list, podrobný popis závady a úplné kontaktní údaje. V  případě, že kupující nedodá zboží kompletní a jeho kompletnost je  nezbytná ke zjištění existence reklamované vady a nebo k jejímu  odstranění, běh lhůty pro vyřízení reklamace začíná až dodáním  chybějících částí. 
  
Je-li obsahem balení či předmětem koupě  spotřební materiál (např. baterie, odstředivá spojka, atp.) bývá jeho  obvyklá životnost při běžném užívání cca 6 měsíců, není-li výslovně  uvedeno jinak. Právo kupujícího reklamovat zboží v zákonné záruční lhůtě  tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet ke skutečnosti, že  záruka se nevztahuje na opotřebení zboží nebo jeho dílů způsobené  obvyklým užíváním a nelze ji tak zaměňovat s životností. 
  
Práva z odpovědnosti za vady zboží se nevztahují zejména na případy, kdy závada nebo poškození vznikla: 
    - mechanickým poškozením zboží,
 
    - nepovolenými zásahy do přístroje, či nesprávným užíváním,
 
    - neodbornou montáží a obsluhou,
 
    - zanedbáním běžné údržby, či neodstraněním dříve zjevné vady,
 
    - užíváním v rozporu s návodem k použití, nebo pokyny uvedenými na obalu nebo v záručním listu,
 
    - používáním v podmínkách, které  neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí a mechanickými vlivy  prostředí, podmínkám určeným výrobcem.
 
 
  
Při uplatnění reklamace obdrží  kupující písemné potvrzení - reklamační list, který slouží jako doklad  při vypořádání reklamace. Kupující je povinen při sepisování  reklamačního listu uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a  správnost potvrzuje podpisem reklamačního listu. V reklamačním listu  jsou informace kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem a jaký  způsob vyřízení reklamace kupující požaduje. Pokud kupující zaslal  výrobek do reklamačního řízení přepravní službou, obdrží reklamační  protokol emailem. 
  
V případě řešení reklamace vrácením kupní ceny, Vám peníze pošleme na účet, nebo vám částku vyplatíme na naší prodejně. 
  
Po  vyřízení reklamace informuje prodávající kupujícího buď prostřednictvím  SMS, emailem, nebo telefonicky. Pokud bylo zboží k reklamaci zasláno  přepravní službou, bude po vyřízení zasláno na adresu kupujícího. Po  vyřízení reklamace vydá, případně zašle prodávající kupujícímu  potvrzení ve kterém je uvedeno datum a způsob vyřízení reklamace,  potvrzení o provedení opravy a době trvání reklamace, případně  zdůvodnění zamítnutí reklamace. 
  
Při výdeji zboží po vyřízení  reklamace je kupující povinen předložit doklad, který obdržel při  přijetí zboží do reklamace, případně musí prokázat svou totožnost. 
  
Kupující  - spotřebitel má právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na  uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší  možné. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného zboží.  Kupující o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného  odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění  práv z vadného plnění. 
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění následujících podmínek: 
    - s naším reklamačním oddělením bude  předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného  servisu na vlastní náklady,
 
    - reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
 
    - emailem nám zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
 
    - doložíte výši nákladů (oskenovanou účtenku za poštovné, přepravní list apod.).
 
 
 
  
 Podmínky skladování 
  
Nepřevezme-li  zákazník (objednatel) opravenou věc bez zbytečného odkladu poté, co  měla být oprava dokončena, tedy do 7 dní od domluveného termínu  dokončení; byla-li dokončena později, pak do 7 dní po vyrozumění o jejím  dokončení, nebo nepřevezme-li objednatel věc, která opravena nebyla,  neboť nelze opravit, ať již v rámci záruční opravy nebo pozáručního  servisu nebo z důvodu zamítnutí reklamace věci, nebo věc kterou si je  objednatel povinen na základě výzvy servisu/dodavatele (zhotovitel)  vyzvednout, a to po vyrozumění ve shodné lhůtě, je zhotovitel oprávněn  vyúčtovat objednateli úplatu za uskladnění ve výši 100 Kč denně.  
   
Dále  může zhotovitel nevyzvednutou věc na účet objednatele vhodným způsobem  prodat. Zhotovitel vyrozumí objednatele o zamýšleném prodeji a stanoví  mu náhradní lhůtu k převzetí věci, avšak ne kratší než jeden měsíc.  Nehlásí-li se neznámý nebo nesnadno dosažitelný objednatel o dílo po  dobu delší než šest měsíců, může zhotovitel věc na jeho účet prodat i  bez vyrozumění. 
   
Po prodeji věci bude výtěžek z prodeje po  započtení účelně vynaložených nákladů spojených s úschovou věci, jejím  následným prodejem, náklady na odeslání výtěžku a nebo náklady na  úschovu výtěžku odeslán objednateli formou poštovní poukázky na adresu  objednatele, popř. jiným vhodným způsobem. Nebude-li možno výtěžek z  prodeje doručit, vyrozumí zhotovitel o takové nemožnosti písemně  objednatele na jeho adresu a výtěžek z prodeje ponechá na svém účtu nebo  ho uloží do soluční úschovy na náklady objednatele. V případě, že  výtěžek ponechá zhotovitel na svém účtu, dohodli objednatel a  zhotovitel, že výtěžek není úročen.  
  
 
Více info » 
   
  
Zásilka mi přišla nekompletní 
  
Mrzí  nás, že Vám zásilka přišla nekompletní. Prosíme, informujte nás co  nejdříve o výrobku, který Vám nebyl dodán. Celou situaci prověříme a  navrhneme Vám řešení. 
  
Můžete nám zavolat: 
    - Zákaznická linka: +420 317 705 539
 
    Provozní doba je pondělí - pátek: 10:00 - 14:00 
     
 
  
Nebo napsat: 
  
Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu  při doručování je třeba ihned řešit s dopravcem a sepsat nesrovnalosti  do přepravního listu. Kupující není povinen takovéto zboží od dopravce  převzít a o zjištěném stavu by měl bez zbytečného odkladu informovat  prodávajícího. Kupující by měl v den převzetí řádně zkontrolovat  neporušenost zboží a kompletnost jeho příslušenství. 
   
Při  osobním odběru kupujícím, je okamžik převzetí zboží okamžikem přechodu  nebezpečí škody na zboží z prodávajícího na kupujícího. Jestliže  kupující zboží neprohlédne při převzetí, může uplatnit nároky z vad  zjistitelných při této prohlídce, pouze pokud prokáže, že tyto vady  (např. chybějící příslušenství) mělo zboží již v době přechodu nebezpečí  škody na zboží. Pozdější reklamace neúplnosti, nebo vnějšího poškození  zboží nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat. Prodávající má však  možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou. 
  
  
Doručili jste mi jiné zboží 
  
Přišlo  Vám jiné zboží, než to které jste si objednali? Za tuto nepříjemnost se  omlouváme. Nesprávný výrobek nám samozřejmě můžete vrátit, my Vám dodáme  správné zboží, nebo vrátíme peníze. 
  
Jak postupovat při vrácení? 
 
    - Osobně na prodejně
 
    Chybně doručený výrobek můžete přinést na naší prodejnu, spolu s výrobkem přineste také prodejní doklad. 
    Na prodejně vše zkontrolujeme a zajistíme výměnu za správný kus, nebo vrácení peněz. 
      
    - Poštou
 
    Pokud to k nám máte daleko, můžete zboží vrátit poštou (přepravní společností). V takovém případě postupujte následovně: 
         
    
        -  Vyplňte a vytiskněte odstoupení od smlouvy
 
        -  Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy.  Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané  odstoupení od smlouvy.
 
        - Zboží pošlete na naše reklamační oddělení.
 
         
            Ultimate Racing - reklamační oddělení 
            Husova 1024 
            259 01 Votice - Beztahov 
            Česko 
         
         
     
     
 
POZOR: Neposílejte Zásilkovnou!!!  Zásilkovna není z technických důvodů schopna na naši adresu balík doručit. 
 
    - Zákaznická linka
 
    Doručili  jsme Vám nesprávné zboží, které je příliš velké a těžké (např.  čtyřkolku 125cc nebo dirbike 125cc)? Kontaktujte naší zákaznickou linku a  domluvíme se na dalším postupu: 
     
    Zákaznická linka: +420 317 705 539 
    Provozní doba je pondělí - pátek: 10:00 - 14:00 
 
  
                    
                    
                    
                    
                                    
		 
 
 |  
 
 
 | 
 
 
 |