KATALOG ZBOŽÍ
TOP ZBOŽÍ
 

 



REKLAMA
Servisní místa společnosti Ultimate Racing (Esell s.r.o.)

Při zasílání věci k opravě poštou nebo přepravní společností je důležité přiložit protokol "Příjem do servisu", kde detailně popíšete závadu, nebo co požadujete se zbožím udělat. Dokumenty je nutné vyplnit na počítači, nebo hůlkovým písmem a podepsat. V případě předání zboží k opravě v odběrném / servisním místě (v Ultimate Racing), není nutné dokument tisknout, vše s Vámi vyřídíme osobně při předání věci.




Servis Ultimate Racing
- záruční servis, pozáruční servis, garanční prohlídky
Čechova 1634
256 01 Benešov u Prahy
CZ - 256 01
Tel: +420 317 705 539


Servisní místa pro záruční servis, pozáruční servis a garanční prohlídky


Pozáruční servis a garanční prohlídku je možné absolovovat v některém z našich partnerských servisů, je ale nutné se v servisu předem objednat. V tomto případě se jedná o službu mezi zákazníkem a partnerským servisem.

Záruční servis v partnerském servisu je nutné nejprve písemě objednat na emailu: info@ultimateracing.cz.

Žádost o servis v partnerském servisu musí obsahovat:

  • typ zboží na kterém se závada vyskytla
  • popis závady, jak a kdy se projevuje
  • kopii záručního listu
  • kontaktní informace (jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail)
  • který partnerský servis chcete využít
  • fotodokumentace poškozeného stroje

Pro sdělení výše požadovaných informací můžete použít formulář "reklamační list".

Váš požadavek bude posouzen naším reklamačním technikem, následně Vám navrhneme nejlepší způsob řešení nastalého problému, případně Vám domluvíme opravu v partnerském servisu o čemž Vám e-mailem zašleme potvrzení. Následně můžete kontaktovat partnerský servis pro domluvení termínu návštěvy, kde tamní servisní technik Váš požadavek posoudí. Pokud bude Váš požadavek oprávněný, zboží Vám zdarma opraví. Bez písemného potvrzení, že společnost Esell s.r.o. souhlasí s opravou v konkrétním partnerském servisu je oprava plně hrazena zákazníkem.Žádný partnerský servis není podroben společnosti Esell s.r.o., vždy se jedná pouze o spolupracující firmy. Veškerá komunikace musí probíhat přes společnost Esell s.r.o.. V případě reklamace začíná termín pro její vyřízení běžet dnem, kdy zákazník písemě sdělí společnosti Esell s.r.o., že stroj předal konkrétnímu partnerskému servisu.



Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist