KATALOG ZBOŽÍ
TOP ZBOŽÍ
 

 



REKLAMA
Vážený zákazníku,

Než nám zavoláte nebo napíšete e-mail, podívejte se, zda nemůžete ušetřit čas.


Přečetl jste si uživatelsný manuál?

Pokud ne, určitě tak učiňte a řiďte se pokyny v něm! Je zde spousta užitečných rad, možná že právě tady naleznete odpověď na Váši otázku.
Jestliže k zakoupenému zboží nebyl český návod přiložen, můžete si jej stáhnout na našich webových stránkách www.esellgroup.cz. Ke stažení návodu, budete potřebovat heslo, které máte uvedeno v záručním listě.


Jak postupovat?

Kontaktujte náš zákaznický servis, nebo přímo autorizovaný servis a popište problém. Poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Případnou reklamaci je možné uplatnit jedním z následujících způsobů.
  • Reklamaci můžete osobně předat na našem odběrném místě
  • Máte daleko? Po předchozí dohodě s naším reklamačním technikem, můžete v určitých případech využít některý z našich partnerských servisů. (dle uvážení našeho reklamačního technika)
  • V případě, že se rozhodnete uplatnit svoji reklamaci poštou, nebo přepravní společností, zboží pojistěte na příslušnou cenu a zdarma (ne na dobírku) zašlete na níže uvedenou adresu.

 
Reklamační oddělení
Ultimate Racing
Čechova 1634

256 01 Benešov u Prahy
Česká Republika


Společně se zbožím doporučujeme doložit záruční list, doklad prokazující koupi zboží (faktura) a vyplněný
reklamační list.

V případě, že chcete reklamovat zboží, které se obtížně přepravuje (ATV, dirtbike, apod.), prosíme nejdříve o specifikaci reklamace na
reklamace@ultimateracing.cz
Navrhneme postup, který pro vás bude nejlepší.


Jak postupovat když . . .

. . . Je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a sepište s řidičem reklamační protokol, nebo jako důvod odmítnutí uveďte “Poškození zásilky“

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.


. . . Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu

Prosíme, napište co nejdříve podrobnosti na
reklamace@ultimateracing.cz, kde vám poradíme jak dále postupovat.


Jak postupovat při reklamaci vady?

Kontaktujte náš zákaznický servis, nebo přímo autorizovaný servis a popište problém. Poskytne vám úplné a odborné informace, sdělíme vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.

Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:

  • kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • popis závady
  • vaše kontaktní údaje


Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.


Lhůta pro vyřízení reklamace

V případě, že s námi obchodujete na základě obchodního zákoníku, (nákup na IČO) neexistuje zde zákonné určení lhůty, avšak i v tomto případě se snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.

V případě řešení reklamace vrácením kupní ceny, Vám peníze pošleme na účet, nebo vám částku vyplatíme na našem
odběrném místě.

Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • s naším reklamačním oddělením bude předem dohodnuto, že zboží dopravíte do nejbližšího autorizovaného servisu na vlastní náklady,
  • reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • na reklamace@ultimateracing.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží,
  • doložíte výši nákladů (oskenovanou účtenku za poštovné, přepravní list apod.).
  • Výrobek není zakoupen na IČO


Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu apod.) s tím, že nárokovatelnost způsobu dopravy bude posuzována individuálně podle možnosti dopravy zboží.


Neopravitelná závada

Pokud vám v servisu sdělili, že je zboží neopravitelné (máte potvrzení) a že máte dořešit s prodejcem vrácení peněz či výměnu za nový kus, zašlete opravný (montážní list) a záruční list poštou nebo e-mail
reklamace@ultimateracing.cz. Na základě zaslaných dokumentů bude posouzena oprávněnost vaší reklamace, následně vás budeme kontaktovat.


Hledáte další informace, nebo něco jiného?

Pro další informace o reklamaci navštivte reklamační řád.
Jako každý obchod, i ten náš má své
obchodní podmínky, kterými se řídí.
Co dělat v případě, že chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení.


Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
TOPlist